På gång igen

Igår började jag känna mig frisk och kry igen och idag har jag varit ute och glidit lite.

563 meter konstsnö finns det i Mellsta. Lite snurrig blev man :-) Men det gick fint att åka enkilometern och i ödalarna också. Men jag insåg efter en sväng upp och ner i ödalarna att detta var ju inte vad man skulle ägna sig åt på ett lugnt-efter-sjukdom-pass. Jag har så svårt att ta det lugnt när det går uppför!
Gött att vara igång igen och hoppas att det inte blir bakslag nu.

Risk för minus 25-30 i Lycksele i slutet av veckan... Brr... Surt om vi åker dit och det blir inställt!!

Nu ska jag äta och sen blir det grafitvallning så skidorna går fort och rätt till helgen!

Ha de!
/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0