Sjuk...

Mår inte så vidare värst för tillfället. Ont i halsen och huvudet och snuvig. Dålig tajming med en och en halv vecka kvar till SM i skidorientering. Hemma idag och försöker kurera mig. På lördag ska jag och Lellan åka skidO-stafett, vi får väl se hur det blir med den saken... Känns inte så hoppfullt för tillfället.... Det som skulle bli så kul!

Snart måste det bestämmas vad som ska ske nästa år också. Vad göres?
Ta tag i livet eller fortsätta glida med strömmen, minsta motståndets väg?
Plugga eller jobba?
Flytta och skaffa eget eller bo kvar hemma?

På jobbet brukar vi läsa horoskopet på förmiddagsfikat för att se om det överhuvudtaget är någon idé att fortsätta jobba. Här om dagen stod det att mitt kärleksliv blomstrade, hmm det kan ta sig någonstans...

Allt får mycket större propotioner när man är sjuk, det mesta känns värre...

Det snöar iaf ute, med god vilja kan det kallas lätt.

/En snufsig tjej

image19
Drömmer mig bort. Sportgastein. JVM -07.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0