Brud - På heltid

Den alternativa frun blev den ordinarie bruden. Så är det!
Pga att Linnea är sjuk så kommer jag att spela bruden alla föreställningar i år. Mycket roligt för mig, väldigt tråkigt för henne.

Jag såg början på/första halvan av andra akten från publikhåll igår och jag grät. Först av skratt och sedan av rörelse. Henrik är så bra, det här spelet är så bra. Sedan ville jag inte alls gå in och gifta mig med honom, inte efter den ångsten...

Och Anna, det blir inget hångel för mig med Henrik... Men Gjertrud får, fast det var mindre igår än sist jag såg dem repa. Han får liksom inte riktigt som han vill...

Läs om spelen i FaluKuriren och i Dala-Demokraten

Ikväll är det genrep, imorgon smäller det på riktigt!!

Lite bilder från repetitionerna igår, fotograf Bitta Jonth


Långtråkigt? Nej knappast...


Hur löser vi det här? Jag och Jonas (Hök Gabriel) tänker djupa tankar


Vi kan dansa, det kan inte de!!


Snart...


Bröllopsföljet

Kommentarer
Postat av: Anna

Guud vad skoj att du får spela bruden! kommer nog och kollar på dig då! :) kram kram

2008-07-02 @ 17:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0