Look-a-like

     
Frihetsgudinnan?                                              Start 3:s samband?

Jag har också kommit med en av veckans roligaste kommentarer, då jag i torsdagseftermiddag utbrast : Nu är dom inte fulla i liften längre!!  
Och det var väl tur att de inte var det, för hur skulle det ha sett ut med en massa onyktra orienterare på fjället... Men det jag menade var att liftkorgarna inte var fullsatta längre.

Det kommer nog mer om vad som hänt under veckan i Sälen, någongång när det blir sämre väder. Bland annat om hur jag tejpade en japanska och varför det räknades som sovmorgon när man fick sova till kvart över fyra...

Ha de bra i värmen!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0