Lite bilder


Hittade en papparazzibild som FKs Lars Dafgård tagit på mig och Jonas. Men väldigt fin tycker jag, fast det har nog gått vilt till på scen för sjalen sitter väldigt snett...

FK hade en lite mystisk men positiv recension på spelen, läsa den och se fler bilder kan man göra här.

Några bilder pappa tog på avskedsscenen. Lite lyckliga iaf...








Ett kärleksfullt handgrepp, en djup blick och ett litet leende...

För övrigt så har jag kört max-styrka och intervaller idag och det gick riktigt bra båda två. Väldigt skönt!! Börjar kanske lossna lite nu. Och så har jag målat tånaglarna, ett pepp-tecken på att jag tänker köra riktigt hårt framöver...

På återhörande!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0