Vansbrosimning, Orm, Klart med Östersund och Rosor

Nu är Vansbrosimningen avklarad och det gick bra, tror jag iaf. Endel kramp och dyl men inget värre. Grymt impad av alla som simmar i det där iskalla vattnet och desutom lyckas vara positiva och glada. Fick många erbjudanden att hoppa i men jag höll mig allt huttrande på bryggan. Lite jobbigt att vara så oerhört positiv och leende i tre dagar, men jag såg ju djupt olycklig ut förra helgen så det jämnar väl ut sig...

Träffade Maries Linus i helgen också. Shit, han är snart ett år!! En supersöt liten lintott som for fram högt och lågt. Varför känner jag inte fler sådanna där busungar?

Jag var såå nära att trampa på en huggorm när jag sprang igår förmiddag. Den var under min fot... Usch. Resten av passet var alla pinnar potentiella ormar. Och fast jag sprungit där många många gånger tidigare utan att sett skymten av någon orm så var stegen en aning passiva idag. Men det gick bra.

Nu är det helt klart att jag flyttar till Östersund i höst. Jag har fått lägenhet och kommit in på det jag vill läsa. Känns just nu riktigt riktigt kul. Så i höst kommer jag att husera på
Odenslingan - Östersunds camping och läsa Idrottsvetenskap - Humanbiologi A.
Hoppas någon kommer och hälsar på...

Rosorna blommar för fullt nu. Är väldigt glad över att vi inte lyckats tagit livet av dem.
Några kort (klicka för större bild):

     
  

Auf Wiederhören!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0