Vilodag

Vet du hönn du ä?
Jag vet att jag istället för det vanliga ingmarsspelssvaret, jag vet, att jag är förbannad på dig!! kan svara jag vet, att jag är trött!! In i bänken trött... Det är väldigt väldigt skönt att det står vilodag på programmet idag. Igår skrek musklerna STOPP!! redan på första passet och resten var bara att pina sig igenom. Så nu njuter jag av vila. Misstänker att folk som har vilodag alltsom oftast inte njuter av dem lika mycket som vi som får slita för dem. Men det är ju ett fritt val.

Imorgon em far vi mot Sälen och 5-dagars. Jag ska jobba, vara samband (prata i radio och så) vid start 3. Sedan ska jag hinna med lite skidOgrejer också. Bla ska jag stå i montern i mässtälet på tisdag 15-18 och prata mig varm för denna underbara sport. Sedan ska jag väl hinna träna endel också. Några härliga löpturer på fjället och några rullskidintervaller upp på fjället, Sälens by-Lindvallen, kan jag nog räkna med. Sist när jag och världsmästaren körde intervaller där var det is på vägen, förhoppningvis är det inte det nu...

Nu ska jag packa klart. Kanske en prommenad sedan (lite måste man ju röra sig...) och förhoppningvis hinner Arn-filmen ses klart i kväll också. Det jag har sett hitills av Arn så tycker jag att den är bra. Dock har jag väldigt svårt för Morgan Alling som Eskil. Varje gång jag ser honom kan jag bara tänka på Lasse och Morgan orienterar. Skatten - Tårtan - Stupet...
DET är iofs en rolig film, de 10 första gångerna eller så.
Återkommer kanske till den filmen och vad jag tyckte om hela Arn, någon annan gång. 

Ta hand om er!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0