Lite skvaller

x Anna K har tagit körkort! Grattis grattis! Nu är det bara att fixa motorn då... Haha

x Hamer är rankad 47:a i orientering. Som han själv konstaterar: Jag förstår att vissa finner det kul. Och jag förstår att vissa inte har en jävla aning om vad som är kul med siffran 47. För oss som vet varför det är kul, då är det kul. Jag behöver en uppdaterad limningsprognos, gör han framsteg?

x Jocke Jonsson- the one and only gör numer pizzareklam i TV. Jag höll på att ramla ur fotöljen.

x Det är över 20 000 anmälda till 5-dagars. Gött. Nu återstår bara för oss att se till att alla blir nöjda också. Se till att de har myggmedel är en bra början tror jag.

Imorrn ska jag åter till jobbet och se efter om de lever.
Lite si och så med den saken rycktas det...

Nu blir det soffan eller sängen... Svårt val.

Ha de!
//Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu måste du tala om i vilken reklam då.. Så jag kanske får syn på vem det kan vara. Då kan jag säga att jag "känner" han. Eller i alla fall vet vem det är.. :) haha kram

2008-06-18 @ 15:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0