Grabbgängsintervaller

Idag har jag sprungit intervaller med sällskap!! Kors i taket... Det var mina härliga jobbarkompisar Johan, Leif och Mika som ställde upp och körde slut på mig (och sig själva?). Jag lovar att jag ska komma ihåg dem när jag vinner något VM-Guld. Tack tack.

Sedan fikade jag rabarberpaj och glass med trevligt sällskap. Trevligt värre.


Fotbolls-EM har börjat. Jag vet inte riktigt om jag ska kommentera det...
För 2 år sedan när det var VM hade jag en bojkott. Tycker fotbollen får alldeles för mycket uppmärksamhet i media och för mycket pengar. Skidorienteringen skulle må bra av att få lite. Stormkokar det i skidO-Sverige? eller har lågan brunnit ut nu...?

Euskefeurat är i alla fall veckans ord!

//K

Kommentarer
Postat av: Anna

Och gud vilken tur du har då. Jag får helt enkelt köra mina intervaller i ensamheten i Fredriksberg. haha kram

2008-06-18 @ 15:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0