Senil??

Jag tror jag börjar bli senil på riktigt. Den sista tiden har jag glömt så många saker så det är riktigt läskigt. Fast Stina hävdar att en del av dem är ett sundhetstecken, hmm faktiskt benägen att hålla med. Det värsta var nog att jag glömde att Gabbe och Niclas tog studenten i fredags. Det hade jag helt förträngt... Tur att Anna bloggar så jag får reda på vad som händer i världen... Nu har de iaf fått varsitt grattis-sms, bättre sent än aldrig!

För övrigt så händer det en massa saker. Förutom att träna har jag bland annat hunnit med....
I lördags var vi på kalas för Marianne Ohls. Jag kände inte så många men det var trevligt ändå.
Igår var jag och träffade Stina för första gången på alldeles för länge. Mycket fnitter så klart!!
Idag har jag lunchat med Marit, lunchrummet på plan 5 fick en känsla av Soltorgslunch ala N3a 05/06! Behöver kanske inte säga så mycket mer...

Ladan har varit på verkstaden idag. Jag funderar på om vi har fått en helt ny bil eller om det är samma... För efter kamrem-  och hjullagersbyte så kunde jag åka hem utan att riskera hörsel- och vibrationsskador. Underbart.

Jag strosade omkring en sväng på stan idag. Hittade en jättesnygg klänning. Fick bara lov att prova och den var precis lika snygg på. Men jag, observera detta, köpte den inte. Sedan gjorde jag misstaget att berätta detta hemska "att jag har provat en klänning"  för min far och bror och blev då kallad konsumtionsgalning. Jag fattar inte varför.
Däremot köpte jag ett par nya löparskor, något som jag behövde klart mycket mer än en klänning. Tror att de kommer att springa omkring av sig själva och jag inte behöver ta i något! Man kan ju iaf drömma...

Några roliga saker folk sagt till mig senaste tiden:
- "Du är så glad." Då blir man glad!
- "Tack för att du försöker ta livet av mig..." Då blev jag också glad. Inte för att jag ville ta livet av någon precis... Men det handlade inte om dödshjälp utan om intervaller...
- "Lagningen blev ju fin men patienten drunknade" Då var jag inte så glad eftersom jag hade en ocean i munnen och höll på att drunkna!! Men tänderna blev ju fina...

Anna>> Visst har jag! Sätt fart på bilen och kom till Borlänge och joina du med då! Men vi lär nog springa några i Snöån snart å...

Nu lär jag laga mat!

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0