Blöt distriktsmästare i skidskytte

Söndagen tillbringades på skidskyttetävling i ett blött Lima.
Spåren höll hyfsat god kvalité men vädret var dåligt, det regnade till och från hela dagen.
Sköt 0-3. Liggen kan ju inte bli bättre men 3 bom i stå är några för många. Jag var så grymt trött när jag sköt stå så allt bara vinglade, får nog vara nöjd att jag träffade två iaf.
Fick stryk av grönlänskan med ganska mycket men blev ju ändå distriktsmästare.
Herman Håll satte ribban i järna genom att skjuta 0-0, imponerande.
Jag och Anna klarade inte av utmaningen...
Annars var väl bland det roligare när vi skulle åka hem och Rolf envist hävdade att bilen var olåst medan Börje stod ute i regnet plågsamt medveten om att den inte var det.
Nu försöker jag vila mig i form, vädret inbjuder inte till att det är kul att ut och träna.
Till helgen blir det skidO-avslutning i Boden.

Här kommer nu den berycktade bilden på mig och tyngdlyftningsgrabbarna!
Det kändes klart mer läskigt än det ser ut...
Men en och en halv meter upp i luften är en och en halv meter för mycket, speciellt ovanför ett stengolv!
Känns som Elins grabbar var bättre på att lyfta, iaf på att lyfta brudar...

image33
Fotograft: Kent Olsson FK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0