Boden

I morgonbitti drar vi mot Boden och säsongsavslutningen i skidorientering.
Tåg till Arlanda och sedan flyg upp till Luleå. Det blir bara jag och pappa.
Tomp ska ha barn och Hammer är i Portugal och skaffar sig lite benhinneinflammation.
Idag regnar det i Boden men till helgen ska det bli 15 grader kallt.
Det kommer att gå rysligt fort...
På lördag kommer vi att åka medeldistans på förmiddagen och sprint på eftermiddagen. Tuff dag! På söndag är det stafett, jag ska åka tillsammans med Anna Holmgren från Vittjärv. Det ska bli sköj!

Idag var Stina P förbi på jobbet med lilla Ellen. Gud så söt hon var, Ellen, det var så man hade kunna ätit upp'na! De försökte lura pappa att det var min unge. Han gick inte på't. Konstigt? Men man kunde ju drömma ett litet tag när hon var så där snäll och glad!

Det är nytt besöksrekord på hemsidan idag! Kul att det är några som är in och läser. Hoppas ni tycker det jag skriver är roligt och intressant. Skriv gärna en kommentar!
Det funkar inte om man går via hemsidan, jag vet... Då får man göra så här:
Om man har Internet Explorer:
Klicka på verktyg > internetalternativ >sekretess > platser och så fyller man i blogg.se och klickar på tillåt.
Vid annat program gör något liknade eller så får man gå in direkt i bloggen på karinmalmberg.blogg.se och kommentera där.

Ha de guld!
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0