Långfredag

Det är inte så vanligt att man åker skidor i snöstorm på långfredagen. Å andra sidan är det inte så vanligt att långfredagen är den 21 mars heller. Fråga min mamma, hon ringde morfar igår och bad om ursäkt för att hon glömt hans födelsedag, en månad för tidigt... Han brukar ju alltid fylla runt påsk men den 18:e April inte mars! Bäst jag säger Grattis i förskott så vi inte glömmer nästa månad också!

På förmiddagen idag var jag alltså till Gyllbergen och åkte skidor. Det var ett ruggit väder, motvind och snö, så spåren yrde igen men det gick ganska bra ändå. Det finns kanske någon liten form långt där inne. Hoppas den visar sig nästa helg i Boden.


Nu ska jag laga chokladmousse till påskmiddagen imorgon. Lovisa säger att jag bara skriver om en massa snask här. Det kanske är sant men det blir väl en del träning och sånt också ;)


Så älskade Gud världen att han gav den sin enfödde son, för att de som tror på honom inte skall gå under utan ha evigt liv. Joh 3:16

Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0