Stavreviken

I fredags när vi svängt av E4:an mot Sollefteå fick jag syn på en skylt som det stod Stavreviken på. Nämen här har vi ju en site som jag ritat alldelles nyss tänkte jag och så tittade jag mig omkring lite. Och där stod den precis bredvid vägen, en Alta med omnispröt. Titta, titta, titta sa jag åt Niclas och Rolf, den masten har jag ritat! De tittade lydigt men var nog inte så roade. På måndagförmiddag kom Britt in med lite papper åt mig. Nu har vi fått situationsplan på Stavreviken så du kan rita klart den sa hon. Då fick jag ju lov att berätta för henne att jag åkt förbi där i helgen. Ja du är ju miljöskadad, du också... sa hon sen och suckade och skrattade. :)

Rollen har vunnit världscupen i skidorientering. Stort Grattis!
I FK idag på sporten toppen/botten stog det:
TOPPEN - Skidorientering.
I princip hela landslaget bor i Borlänge, och radar upp framgångar. Ännu roligare hade det varit om det varit en intressant sport.
What?!! Han har väl ingen aning om vad han snackar om...

Hoppas vi kan få lite mer pengar från förbundet till nästa år iaf.
Jag vill med till Japan!

Nu ska jag laga nått snask!
Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0