MobiSIR TAM-gänget ano 2008



Samma bild på två olika sätt. Men den vi var ännu snyggare på grundbilden!
Fotograf: Stig Lundberg

  (Klicka för större format)

Iaf detta är MobiSIR TAM-gänget, från vänster: Stig Lundberg, Mika Stenback, Anders Nilsson (Norrköping), Lennart Bengts (el Bengt Lennarts kanske...), Johan Zetterström (the big boss), Britt Gustavsson (slutat), Leif Jensen, Jag, Nicklas Bergkvist, Lindha Jansson, Magnus Jakobsson (Boden), Monika Nilsson och Erik Fredriksson (Edane). Annika Brattsell tajmade fint och och låg hemma i feber.

Visst är mina jobbarkompisar stiliga?!



I måndags skrämde jag en liten hund så den blev livrädd, 3 gånger under samma rullskidintervallpass. Det var ganska duktigt att lyckas med det...!!

Igår sprang jag Coopertest på röda spåret i Mellsta (nätt 2,5km). Jobbigt som sjutton. 10.43, en sekund bättre än maj förra året,  men 27s efter perset. Märks att löpningen inte är på topp just nu.

På lördag blir det orienteringstävling i Söderhamn, på en av kartorna från 5-dagars 2006. Olberget, fint men supersvårt.

//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0