Telefon och träningsdag

Jag har äntligen fått ändan ur vagnen och köpt mig en ny telefon. Så nu kan vi hoppas att jag slipper ha en telefon som bryter samtal, som skickar ungefär vartannat sms och som har en väckarklocka som kan ringa vilken tid som helst på dygnet fast den är helt avstängd.
Så nu går min gamla schizofrena Siemenstelefon i graven.
Har just nu en superrolig ringsignal så det kan dröja lite innan jag svarar om någon ringer :)

Imorgon ska jag och brorsan ha träningsdag. Det är inte ofta vi är lediga och hemma och ska träna samtidigt så det gäller att passa på!
Full hand? Så mycket kommer det nog inte att bli men en 3,5-4 timmar ska jag nog få ihop.

För övrigt så rullar livet på för fullt.
Chokladkakan smakade inte riktigt som jag tänkt mig men den var god ändå.

//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0