Gott och blandat

Onsdagens träningsdag fungerade bra förutom att kedjan på cykeln hoppade två gånger. Det är alltid surt. Det behövs nog en genomgång av den där cykeln snart eftersom växlarna inte funkar som de ska heller... Suck.

Löpning, drygt 25 grader i skuggan och ben som kändes som betongklumpar var förutsättningarna för gårdagskvällens pass. Det brukar innebära stor risk för maskning när det gäller mig... Men som tur var lyckades jag lura ut Mika så han följde med, så det gick riktigt bra iaf. Vi sprang hem till Monkan, tyvärr var hon inte hemma men hennes karl förbarmade sig över oss och gav oss vatten ändå. Väldigt behövligt annars hade vi nog inte tagit oss hem igen!
Ska nog försöka lura ut Mika flera gånger, det är så mycket roligare med sällskap (är det någon annan som vill med så är det bara att anmäla). Sedan fick jag en visning i byggdammet, det blir säkert väldigt bra när det blir klart. Men blir renovering av hus någongång klara??

Idag har jag varit i Ulfshyttan, njutit av det fina vädret (det är ju skönt när man inte behöver göra något...) och ägnat mig åt någonslags teambuilding med människor jag inte känner och inte kommer att jobba med i fortsättningen heller. Men det var väl kul ändå. Insåg att trots att jag anser mig ha dålig balans, så är den och kordinationen jämfört med vanliga dödliga väldigt väldigt bra. Mitt lag kom sist. Men en sak var vi överlägset bäst på. Att få 9 personer genom ett nät med 8 stora maskor utan att nudda repen. Det tog oss 19s, vilket var över två minuter bättre än näst bästa lag...!!

Imorgon ska jag till Nås på Ingmarsspels kick-off. Ska bli riktigt kul, förhoppningsvis blir jag gift i sommar också! Sedan blir det nog lite rullskidor i L-town och lite skytte i Snöån. Åtminstone det sist nämda kan bli riktigt hett om vädret håller i sig.

Nu ska jag (censur för alla som fortfarande tror att jag är en mycket nyttig människa) gå och laga rabarberpaj! Rabarber ska väl vara nyttiga iaf...

Må så gott i solen!!
/K


Kommentarer
Postat av: Johan Z

Nej du Karin vårt lag lyckades faktiskt ta oss igenom repen på 50 s :-) Det blir väl inte över två minuters skillnad eller???.......skratt

2008-05-30 @ 20:16:49
Postat av: K

Hmm, jag hade väl knäck i lurarna som vanligt... Haha. Men ni hade iaf mer än dubbelt så lång tid som oss!!

2008-05-30 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0