Varmt

Tycker det räcker med värme nu!!
Detta är väl ett uttalande man blir lynchad av...
Men det var ju nästan olidligt varmt att försöka träna igår, mycket skönare idag.

Gårdagen började iaf med ett rullskidpass på finvägen mellan Lindesnäs och Fredriksberg. Är avundsjuk på Anna som får åka på den vägen jämt, något helt annat än Bäsna-Björka-Mockfjärdsvägen... Hon kunde tyvärr inte följa med men jag hade en fin tur L-näs-Frösaråsen t.o.r själv. För er som inte har testat att åka rullskidor till Frösaråsen kan jag meddela att det är grymt. Både uppför och nerför backen... Men väldigt fint där uppe!

image52
Bild från ludvika.se. Det var soligare i lördags!

Sedan solade/sov jag på en vändplan i Brusberget medan pappa räknade klart älgskitarna innan vi for till Snöån för det första skjutpasset för säsongen. Det var ovant i början men sen gick det bra! En total vätskekollaps under ett löppass över Storsjöberget hann jag också med.

Idag har jag bla åkt cykel med pappa på våra gamla övningskörningsvägar/stigar. Blev nostalgisk. Undrar om det finns några andra än två bilorienterare som övningskör på en sådan stig? Och sedan har backningsövning i någon kilometer... Jag körde fast med cykeln.

På tal om bilorientering så har vi två bilar till salu. Den röda subarun som kallas reservdelslager, med fyra fina rally-fjäderben. Och den ljusblå som är fullt körduglig förutom lite fix...
Någon som är intresserad? Sten och Björn??

//Karin

Kommentarer
Postat av: Björn

Hej!

Vilket erbjudande att få överta fina bil-o bilen, men vi kör redan subaru och vi nöjer oss med den. Tror inte vi når större framgångar även om vi kör er fina bil. Ha de bra!

2008-05-13 @ 17:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0