Tentaresultat och mot Idre

Jag fick besked idag om att jag hade klarat tentan. Puh, ville verklgen inte göra omtenta dan före julafton. Det hade dessutom gått riktigt bra så jag är nöjd.

Imorgon förmiddag far jag till Idre. Så dagen idag har bestått av packning, pluggning och vallning. Vi ska hjälpa till under IBU-cupen i skidskytte och så träna lite... och härja lite kanske... :) Hoppas på fint väder!

Var till Snöån på skidskytteträning igår och det var så kul.
Skyttet gick bra och det var fint att åka. Fast någon (...) hade sagt åt Anna att det bara gick att åka klassiskt så det gjorde jag. Såg superfint ut för skate...
Jag ville inte sluta åka så det blev nästan mitt i natten (sent iaf) innan jag kom hem. Tur att jag har en snäll pojkvän som lagade mat åt mig. Men jag höll på att somna innan jag ätit upp allt.

Bäst jag fortsätter packa nu så jag slipper frysa...
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0