Blå himmel!

Jag ser blå himmel när jag tittar ut genom fönstret idag. Det har jag inte sett sedan jag kom hit från Östersund. Dessutom har någon tänt lyset däruppe också. Toppen!
Det skulle bara vara 5 grader kallare och en halvmeter snö så skulle det vara helt perfekt!

Jag skrev som sagt min första tenta på universitet i måndags. Det gick bra tror jag. Fast vi hade lite problem att hitta någon som ville ge mig någon tenta. Jag hann bli aningen nervös innan Mika hittade en öppen dörr in till tentasamordnaren, stämde inte riktigt med den difusa beskrivningen jag fått var jag skulle vara.

Det har gått tungt med träningen ett tag nu. Men jag hoppas att det har släppt nu efter lite tentapluggsvila. Idag känns det iaf som det pirrar så där härligt positivt i kroppen.
Hoppas det håller i sig.
I kväll ska jag åka till Snöån och panga lite och träna ihop med Anna, ska bli kul.

Enligt plan så åker jag till Arvidsjaur på skidorienteringsläger med landslaget om en och en halv vecka. Om det finns snö... Just nu är det precis så det är vitt där.

Det är bara drygt 4 veckor kvar till skidskyttepremiären i Boden och en halv vecka till
till skidorienteringspremiären i Harsa.

Ha de!
/Karin

Kommentarer
Postat av: Johan Z

Borde du inte lägga till Mika under sponsorer också:-) Åtminstone vad gäller att ställa upp.

2008-11-14 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0