Däckbyte

Jag borde byta till vinterdäck på bilen nu istället för att sitta här och finula. Men det regnar så jag har ingen större lust, men jag måste för i morgon styr jag åter kosan mot Östersund. Om det är någon som har några bra vinterdäck till en passat eller iaf bra däck som kan passa på en passat över så får ni väldigt gärna höra av er!! För de jag har är inte superbra.

Mitt knä är bra nu tror jag. Testade att glida lite på skateskidorna i lördags samt en rask promenad uppför östluta på Klacken och det kändes ingenting. Så hoppas att det är lugnt att köra på nu. Blir en kort löptur ikväll.

Årets älgjaktsvecka är slut. 4 dagar var jag med men det blev inget skjutet för min del. Men det är ju roligt ändå.

Har för första gången i mitt liv spelat Singstar. Det skedde i lördags ihop med Mika, Johan och Åsa. Det var kul men jag var lite för trött efter att gått upp före fem lite för många dagar (4) i veckan och någon Singstar blir jag nog aldrig... Åsa var grym.

Nej nu lär jag rycka upp mig!

På återhörande från Östersund!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0