Hemhemma och bilägare

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här. Jag har varit hemma i Djurås i över en vecka nu och det känns som tiden bara har flugit iväg.


Förra torsdagen körde jag och Anna race i Snöån. Det kändes bra och var så kul att träffa henne igen. Sedan har jag avklarat en fartvecka också med hyfsat bra resultat. Jobbigt värre förstås!


Älglusflugorna har anlänt. Jag bara avskyr dem. De kryper och kryper överallt. Jag och Mika var ute och gick i skogen förra veckan och jag plockade många under tiden vi var ute och flera efteråt, den sista hittade jag på morgonen efter, usch!!

Jag köpte en bil i söndags! En mörkgrön passat -96a. Det känns bra att äntligen ha fixat en så jag har något att åka med i vinter.

Hälsa på på jobbet, hälsa på andra, vara på 50-årskalas och pussa lite på Mika är andra saker jag har hunnit med.

Det känns hemskt att skriva det här. Det tar riktigt emot.
Men igår var jag för första gången i mitt liv på Lidl... Skyll på han, kar'n jag är ihop med.
Men det får väl räknas som att det var för den goda sakens skull och det vi handlade var ju ganska kul. Vi köpte 30 liter Arla-mjölk. Jomenvisst våra barn dricker myyycket mjölk!
Inte riktigt så precis, den mjölken ska användas till en svensexa för Mikas kompis Erik idag. Vi tyckte att det var ganska konstigt att enbart handla 30L mjölk men han i kassan såg inte ett dugg förvånad ut. Sedan finkammade vi kupolen efter hårfärgsspray också, tillslut (en jobbig kvart) hittade vi det.

Nu ska jag åka och se hur det går för svensexegänget, om Erik får någon mjölk såld.
ICA-Gagnefshallen någon timme till om ni har lust att se ni också =)

Ha de fint i regnet!
//K


Kommentarer
Postat av: Anna

Heej! När far du tillbaka till Östersund då?

2008-10-05 @ 16:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0