Äta, träna, äta, diska, sova

Äta, träna, äta, diska, sova, äta, träna, äta, diska, sova. Så ser mina dagar ut just nu och så är det att vara elitidrottare utan diskmaskin konstaterade min far igår.
Åtmindstone ett långt telefonsamtal per dag brukar jag hinna med också :)
Någongång ibland är jag väl till skolan också. Idag har jag för första gången seriöspluggat.
Har hunnit 3,5 av de 40 sidor vi skulle läsa i veckan, bra Karin...

I torsdags trodde jag Emelie Larsson nära på skulle ta livet av mig. Så trött så trött var jag.
10 st 4min intervaller löpning körde vi. Puh.
Men det var väl en av anledningarna till att jag flyttade hit. Att få träna grispassen med sällskap och speciellt med sådanna som är lite bättre än mig. 

Igår hade jag vila och tvätt-tid. I torsdagskväll kom jag på: Tvättmedel, det lär jag ju ha! Så jag åkte till affären efter föreläsningen igår. När jag efter mycket letande till slut hittade hyllan med tvättmedel så fanns det ju en miljondriljon olika sorter. O hjälp. Jag fick lov att ringa en expert - min mor och fråga vad jag skulle ha. Sen gick det bra med tvätten.

Idag har det varit strålande sol, ~10-12 grader och vindstilla (!). Hur ofta händer det att det är vindstilla på Östersunds stadion? Skyttet gick riktigt bra då, iaf ett tag...

Ryktet säger att Anna tränar med Snygg-Pär, intressant... hihi. Fast min åsikt är och har alltid varit att han inte är snygg. Maria höll nära på att slänga ut mig från träningen när jag framförde den. Ojoj då var det livat när hon var i snöån.

Nu ska jag snart ha möte med John B Lund.
Vi hörs!

//Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

han är visst jättefin och jättesnäll! :P Så det så! kram kram

2008-09-17 @ 08:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0