Bilder

Tänkte jag skulle visa lite bilder på hur det ser ut i min lägenhet nu.



Köket. Jag har faktiskt inte tagit livet av en enda blomma än.



Jag anser att väggen bakom soffan är rosa. Alla som varit här och hälsat på hävdar dock att den är brun.



Korfönstret från Taizé och TV:n som jag fick av Stig.



Sov och plugghörna. Undrar om jag kommer att använda skrivbordet till att plugga vid. Har ju inte gjort det på de tidigare 12 åren men vi får väl se.



Min granne Birger-Stampe





Min käreste funderar dock på om Birger-Stampe är som Molgan eftersom han inte ville visa sig på hela helgen.

Tur att man har vänner som kan det här med att åka cykel. Nu tror jag snart att jag också kan.

För övrigt så tränar jag på för fullt, 2 pass om dan nu. Passet med skidskyttarna igår gick bra, de åkte lite hårdare och jag lite lugnare så vi åkte inte ihop men kul ändå med mycket folk där och snurrade. Sen var jag ute och sprang i ett jättegeggigt spår. 

Mina skolböcker har kommit nu. En på svenska och en på engelska (puh...). Så egentligen borde jag kanske plugga lite.

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0