Internet - Hemma!!

Nu har jag fått internet hemma. Tänk så glad man kan bli för en sådan sak! Nu slipper jag frysa ihjäl på en parkbänk när jag vill ha kontakt med omvärlden på datoriserad väg. Gut!

Idag har jag varit ner till stan, två gånger. Det är jobbigt att åka hem, då går det uppför. En fråga som mer vana cyklister (sånna där Uppsalabor eller nå) än jag kan svara på:
Ska man cykla på trotoaren eller på gatan? I Tyskland fick vi världens utskällning av en tant för vi åkte på trotoaren. Men vi var 6 st och totalt occuperade den så man kan nog förstå henne lite... Jag har inget cykelvett, ingen annan heller för den delen. Lite värre att cykla i Östersund än i Djurås kan man nog säga.

Har varit på rundvisning på campus idag. Oj hjälp vad folk det var som ville lära sig att hitta. Har nog en liten humm om hur det ser ut nu iaf. Fint och fräsht såg det då ut.

Sedan har jag varit och klippt mig. Men hon min frisör som jag var hos i vintras hade slutat.
Så kan man väl bara inte göra! Så jag fick ut och leta efter ett annat ställe, det blev bra det här också tror jag. Frågan är bara om någon känner igen mig :P


Nu ska jag laga middag. Halsen är bättre. Solen skinner.


Ha de!

/K


Kommentarer
Postat av: fd. Big boss

Men Karin trottoaren är till för gångtrafikanter!!! Och för mig som är lite smått nitisk så är det när cyklister ränner runt på trottoaren som kan göra mig lite lätt upprör. Så de där tyska tanten var me in disguise.

2008-09-08 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0