Storbak

Den här helgen var det meningen att Stina skulle komma hit och hälsa på.
Men hon har blivit sjuk så hon fick stanna hemma, jättesynd.

Min bror har vunnit USM-brons i orientering idag!! Sicken en alltså, grymt. Grattis grattis!

Jag har vilodag idag, det var behövligt. Benen har värkt ett par dagar nu, precis som det ska vara. Jag har invigt hushållsassistenten jag fick av farmor och bakat matbröd. Gott och roligt.



I torsdags hade vi ben-laboration. Skulle lära oss latinska namn på lite skelettben. Jag och Eva Svensson jobbade ihop och vi hade oräkneliga förslag på hur man avstavar sacroiliacaleden.
Vi kunde för vårt liv inte begripa hur det skulle vara. Det ska vara sacro-iliaca-leden och då är det ganska logiskt eftersom korsbenet heter os sacrum och tarmbenet (höftbenet) heter os illi. Tror nog inte vi glömmer det i första taget nu.

Igår körde jag komb och det gick riktigt bra. 100% träff på 30 skott i ligg och hyfsat i stå också. Det var skönt att lyckas hålla ihop liggen helt. Det kanske börjar lossna nu.

Imorgon ska jag köra spänst på förmiddagen. Det var länge sen nu.
Gissa om jag kommer att få träningsvärk...

Anna>> Det är tur att åsikterna är olika...

//Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, visst är det. Vi ses på torsdag! Då blir det race för min del. kram kram

2008-09-24 @ 10:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0