Brud i sommar!!

Brud i sommar! Och nej det är inte med Mika jag ska gifta mig med.
Det är Ingmarsspelsbrud jag ska vara. Men i år är det för första gången på riktigt riktigt. Dvs att jag vet innan veckan att det är jag som ska spela, plus att jag ska få vara på bild i programboken, mycket viktigt ;-) Det kommer säkert att bli superkul. 50-års jubileum i sommar. 25 bussar bokade redan! Men det finns plats för många fler, gräsmattan är stor...!!

Idag är jag hemma och ska plugga idrottpsykologi. Det går sådär... Har inte kommit igång än idag. Har träningsvärk efter styrketräning igår, ganska skönt.
Ska på orienteringsträning ikväll, tror att det blir första gången på två år... hmm.

Bäst jag pallrar mig ner och sätter igång med pluggandet.
På återhörande!
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0