Uppsala, photoshop och röjning

Det blev en racertripp till Uppsala drygt ett dygn var jag borta och hann med att träffa Morbror Lennart och Katarina, träffa Stina, springa orientering och träffa Lovisa. Det var väldigt trevligt alltihopa men Stina var sjuk så det var jättetråkigt. Varmt och sommarhärligt väder, använde varken mössan eller regnkläderna som jag hade med mig. Däremot fick jag vika upp byxbenen på jeansen, men jag klagar inte!

Orienteringen gick riktigt skapligt om man tänker på att det var 11 månader sen sist (förutom en träning i tisdags). Det var riktigt jobbigt att springa i skogen och få lov att lyfta på benen igen, det var lika länge sen det också. Riktigt roligt var det iaf.

Jag har lekt lite i Photoshop för att fixa till bilden till Ingmarsspelens programbok. Jag har trollat bort en karl och satt dit ett skåp istället! Så här blev det:



Riktigt bra om jag får säga det själv!
Texten blir så här: Elitidrottare med rötterna i Nås. Gör rollen för andra året, har tidigare varit ersättare och statist och medverkar för sjunde året i rad.

Idag har jag pluggat, tvättat och så har mamma och jag röjt mitt rum på lekvägen. Ojoj det behövdes verkligen! Det var inte undanplockat sen jag flyttade "hem" från Östersund...

Nu ska jag ut och åka rullskidor för första gången i år. Det brukar alltid vara lite vingligt i början men man brukar vänja sig fort. Man har ju nött några mil på dem tidigare så... :)

Ha de fint!
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0