Målning och bärplockning

Lägret i Idre var riktigt bra. Rejält trött blev man men jag känner mig väldigt nöjd med hur träningen gick. Att bli trött var ju meningen...!! Stakning mot Grövelsjön, löpning upp på Städjan (klättring ner) och vidare mot Nipfjället, skytteträning +komb och sist och kanske värst race från byn och upp till Idre fjäll. Drygt 45min skate uppför, då känns det att man lever vill jag lova.

Hade namnsdagsfika för släkten i måndags, mycket trevligt. Vi kunde sitta ute i trädgården men det blev lite myggit på slutet. Jag hade bakat en marängtårta, var första försöket så det var lite nervöst om jag skulle lyckas. Fick ringa och rådfråga farmor två gånger men resultatet blev väldigt bra.



För övrigt består dagarna mest av rödfärgning av panel, bärplockning och så träning förstås. Skateintervaller idag, efter halva passet gick ena stavspetsen av så sen blev det benskateintervaller! Puh, puh...

Nu kallar bärbuskarna på mig igen...
Får se om det blir någon Natt vid Nåsen ikväll, jag är sugen men man måste ju hålla sig vaken så länge...

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0