På balkongen

Sitter på balkongen just nu, enda stället internet fungerar idag. Det är inte ett av mina favvoställen trots att utsikten är jättefin. Håller mig helst på backen...

Vi kom tillslut iväg till Nås förra torsdagen och det var en väldigt fin kväll. Dock var det en och annan mygg som hade kalas också...

Efter en veckas husägarjobb (ena gaveln är panelbytt nu) och 3 hårda intervalldagar så tog vi ledigt och for till Järna och Flygfesten i söndags. Första gången jag var där och jag tyckte det var roligt. Blev lite segt på slutet bara, man kan ju inte flyga ett flygplan på hur många olika sätt som helst. Det bästa var nog det första vi såg, formationsflygning med propellerplan, mycket häftigt.

Den här veckan har jag jobbat igen.

I tisdags var jag och mamma och Erik och handlade gardiner. Jag köpte till sovrummet. Mörklila kappa och ljusa långgardiner med lila blommor. Tror att det blir ursnyggt till timmerväggen (och de vita väggarna också). Så nu ska de bara fållas och sättas upp gardinstänger.

Nu börjar det bli kallt och jag ska hänga tvätt!
Ha de!
//K

Kommentarer
Postat av: Anonym

om man har eget bredband behöver man inte sitta på balkongen . . .

2009-08-16 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0