Träningsvärk?

Jag har träningsvärk (?) i min högra underarm. Vad jag har gjort? Varit på föreläsning... Det var ovant! Att jag hade kört ett långt stakpass innan kan möjligen också påverka. Var intressant iaf, kan också bli intressant att försöka tyda mina kråkfötter. Kändes som jag legat av mig lite under sommaren.

Igår sprang jag orientering, Lång-DM. Det var också ovant men roligt och jobbigt.

Nu är den andra gaveln också full med ny panel, skönt. Jag har en himla duktig pojkvän jag :) . Jag och pappa skulle hjälpa till igår em och eftersom vi båda två helst står på backen så skulle vi såga. Det som var lite nervöst var att det var uppe under taket, där det lutade i båda ändar vi skulle såga bitar till. Men vi klarade att få alla rätt.

Nu ska jag på Willy och inventera med orienterarna. Mormor säger att vi måste åka NU!!

Vi hörs!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0