Torsdag

Lägret förra veckan var riktigt tufft men roligt också. Det märks att jag inte är på topp än i träningen men det gick bättre än förväntat även om varenda muskel i kroppen värkte.

I måndags började skolan med en introduktion på 1h. Tror att den här kursen rörelseapparaten och smärta kommer att bli väldigt intressant. Hoppas det iaf. Drar igång på riktigt med 3,5 timmes smärtfysiologiföreläsning på måndag.

Ligger just nu i skyttehårdträning inför springskytte-SM nästa helg. Fast jag vet egentligen inte om det behövs för i tisdags sköt jag alla träff i ligg under hela passet!! Aja om man räknar bort inskjutningen... Att jag aldrig kan lära mig att träffa då också... :)

Igår hade jag vilodag, tajming med vädret. Regn och åter regn gjorde det till en perfekt bagarkväll. Två satser matbrödsbullar gjorde jag en med solrosfrön och en med linfrö. Gott gott blev det.

Solstugan (i Djurmo vid Solentek) var ett riktigt mysigt café iallafall inne, ute är det ju liiite nära stora vägen. Smörgåsar och fikabröd var mumsiga också. Vi har flera gånger tänkt att vi skulle åka dit men det har inte blivit av. Men i söndags kom familjen Kotake förbi och undrade om vi ville med. Såklart vi ville det :). Trevlig eftermiddag blev det.

Vi hörs!
//Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0