Sundsvall nästa

Imorrn far jag norröver igen, det var ett tag sen nu. Denna gång är alltså Sundsvall målet och skidskyttetävlingar står på programmet.

Jag har packat klart. Skjutsjälvförtroendet är på topp. Sköt grymt bra på träningen i tisdags, 4 nollor i rad!!! "Tanterna" Anna Lu och Lisbeth var där och provsköt och lånade min bössa mellan varje gång jag sköt. Kul. Får se om det blir en orienteringsskytte-karriär för dem nu. Jag måste göra vapenvård innan jag far, det var ett tag sen nu... (Säg det inte till nån ;-))

Jag har inte vallat eller bestämt vilka skidor som ska med än. Hur ska man kunna göra det när den ena prognosen säger -15 och den andra +1?? Helt sjukt...

Ikväll åker Kvarnsvedsungdomarna ännu mer norrut. Till Boden ska de med nattåg. Jag är lite avis, våran USM-resa till Boden (Luleå var nog vi iofs) var helt korkat rolig. Jag och Anna O skrev ett repotage om den där resan På tur med banankompaniet - Den långa kortresan var rubriken. Vi åt bananer och spelade kort :) Håller mina tummar för dem och hoppas att de kommer hem med en hög medaljer och ett riktigt roligt minne i bagaget.

Jag och Mika ska till Farmor och gratta henne på födelsdagen ikväll. Det utlovades fika :)

Håll nån tumme för mig med är ni snälla!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0