Torsdag

I tisdags var jag alltså till Järna och sköt och åkte skidor för första gången i år, oops...
Första inskjutningsserien var nästan perfekt, i mitten och samlad! Men som tur var för alla teorier om att man måste hålla i bössan varje dag, torrklicka mycket, >10 000skott/åt mm mm så gick det sämre sen. Men det blev några riktigt bra serier också. Bra med snö och fina spår, men jobbiga som vanligt!

Igår fyllde mamma år så vi var till mormor & morfar och åt mat och tårta. Mums!

Imorgon ska jag till Falun och prata med hon som är ansvarig för humanbiologin på högskolan och försöka förstå vad jag ska läsa. Vilket inte verkar vara det lättaste. Så där lätt som att bara säga jag har läst i humanbiologi i en termin i Östersund och nu vill jag läsa hos er är det inte precis. Men jag har fått min idrottspsykologibok nu och den verkar efter det lilla som jag kollat i den vara jättebra, det ska bli riktigt spännande att lära sig hjärnskrynkling.

Imorgon kommer förhoppningsvis min käreste hem från sina äventyr i mörkaste Norrland också. Trevligt.

Säter har fortfarande inte bestämt om de kan köra sina tävlingar i helgen. Men om de kan det ska jag och pappa åka samma bana på lördag! Får tjejdängsklubben en ny medlem då?!
Det hoppas jag och det tror jag faktiskt att han gör också...

Nu blir det gröt innan jag ska fara västerut igen!
//K

Kommentarer
Postat av: Sten J

Tyvärr inställt i Säter. Synd för det hade varit roligt att få sällskap av Anders i klubben men det kommer väl fler tillfällen.

2009-01-23 @ 07:17:12
Postat av: Barbro Stigsmark

Hälsa Marie och gratta!

2009-01-24 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0