Årets första dopp

Årets första dopp blev det igår och när jag väl kommit i så var det riktigt skönt. Hade paus i repetitionerna några timmar så jag for till Närsjö och la mig på Nås riviera.

Jag vet inte om ni följde mina tjortils(kjol)bekymmer förra året när det kändes som tjortiln jag lånade gick sönder så fort jag tänkte på att göra något. Jag har verkligen tyckt om den tjortiln, en riktigt gammal fin en. Men igår så pratade jag med Annika - klädbossen om att det kanske var bra att jag fick en annan. Och nu fick jag låna en ännu äldre :) Men inte lika använd! Nu förtiden har man oftast snörning fram (bra om storleken ändras...) men den jag fick låna nu har bara hyskor som ska knäppas. Kan försöka åstakomma någon bild senare. Annika hävdade att jag hade väldigt långa underben, så frågan är om tjortiln är anständigt lång eller inte... :) Annars får jag väl bjuda på lite välsvarvade fruntimmersben!

Ha de!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0