Boden och Älvdalen

Lägret i Boden var bra, kul och fruktansvärt intensivt. Från tidig morgon (kl.6) till sena kvällen (kl.22) var det full fart. Hann man sträcka ut sig 10min i sängen under dagen hade man tur. Det som var speciellt jobbigt var att det krävdes fullständig koncentration på alla pass. Att bli trött är ju det man är på läger för så... Vi hann med att skjuta både med och utan puls (obs menas ej hjärtstillestånd), springa ol-tävling, köra punktorientering, besöka Röbergsfortet (tidigare en av Sveriges hemligaste platser), springa ol-skytte sprint-tävling +stafett mm.
På onsdagen körde vi 3 pass, varav en tävling.
Har nu planer på att ställa upp på sprint-SM i Häverödal 11 juli.

Midsommar blev firad utan Nås, dans kring stången, krans i håret , byakamp och allt det vanliga. Isället firades det i Älvdalen närmare bestämt Wäsa på Kaspers 40års-fest. Känner mig lite för ung för att gå på 40års-fest men det var trevligt iaf. Var dock mkt sleten efter lägret och att kommit hem sent på torsdagskvällen.

I natt har jag fått sovit 12 timmar i den vanliga sängen, mycket skönt så idag känner jag mig pigg och utvilad igen.
Ska snart ändra på saken genom att ge mig ut på en staktur på rullskidorna.

Den svart- och vitfläckiga katten hade fångat en mus idag som den glatt visade upp när jag satt ute och åt lunch. Nice, tur man inte är känslig för sånt...

Ha de i finvädret!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0