Klubbmästare!!

I torsdags sprang jag KM i orientering vid dammen i Gimsbärke. Kul och fruktansvärt jobbigt. Martin R hade lagt grymma banor, upp och ner i berget. Fast bitvis är det så kanonfint och riktigt klurigt med. Jag var ensam i min klass vilket ju var tråkigt men väntat. Ett träd som låg på marken gick till attack när jag trampade på det och slog mig i huvudet typ som trampa på kratta, gjorde riktigt ont är fortfarande öm.

Mika har flyttat diskbänken, så nu har vi fått in en nyare spis. Hoppas ugnen är snabbare, går knappast att få långsammare. Vi är också nära nära att köpa diskmaskin, jippi!!

Stina var hit igår, mitt i byggnationen. Vi var ut och sprang en sväng på Backmon, mycket trevligt med sällskap. Det tyckte ungtjurarna i kohagen också så de förföljde oss. Lite läskigt för de sprang och sparkade bakut väldigt nära, hade ingen lust att få en klöv i huvudet/magen/benen.

Imorgonbitti, tio över fem (usch usch) far jag och Erik till Boden på orienteringsskytte-prova på-läger. Hoppas det blir kul och bra väder. Kommer åter på torsdagkväll, så vi hinner hem till midsommar!

Ha de!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0