Nu börjar det!

Nu känns det som om sommaren har anlänt på riktigt. Finväder har det varit hela veckan. Hoppas det håller i sig, men samtidigt inte blir för varmt. För idag drar repetitionerna för Ingmarsspelen igång. Något jag längtat efter, det kommer garanterat att bli grymt skoj. Men samtidigt är det lite vemodigt att väntan är slut för veckan brukar gå så himla fort och sen är det ett helt år till nästa gång. Föreställningar 1-5/7, läs mer här

I tisdags var jag till Snöån och sköt och sprang intervaller i pulkabacken. Varmt, jobbigt och kul. Måste öva på att springa och sedan skjuta nu inför OL-skytte-SM.

Den gula katten har blivit påkörd och brutit bakbenet. Hans matte var förbi igår och frågade om vi hade sett honom men det hade vi inte. Senare så bar Mika och Manne in lite grejer på logen och när jag skulle stänga så fick jag syn på en gul hårtuss i hålet i dörrn. Så då letade vi och hittade honom till slut gömd där inne mellan logen och vedboden. Hoppas han klarar sig!

Nu ska jag ut och nöta lite på rullisarna igen!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0