Skolavslutningsdag idag

Är hos mor o far på skolavslutningsfirande för brorsan som går ut nian idag. Snart blir det glass och jordgubbar, mums! Ikväll ska vi på skolavslutning för Mikas brorsdotter som går ut ettan. Så det blir en dag full med skolavslutningar!

Igår testade jag återigen en ny rullskidtur. Denna gång åkte jag Banverket-Kvarnsveden-Forshuvud-Medväga-Domnarvet-Banverket. Fin tur och till största delen bra asfalt. Bitvis alldeles nylagd! Fast bron vi Forshuvud gillar jag inte alls. Smal och av gistna plankor, jättehögt över vattnet, hualigen...!
Stannade vid gammelgården och tittade på Erik och hans kompisar som skulle på bal, urfina var de! Erik dagen till ära i frack.  Avis igen... Fick många kommentarer om min "balklädsel", korta tights, supertröja, hjälm och reflexväst, haha.

Hann sedan med att träffa Lovisa en sväng på kvällen, roligt värre.

Glasstajm!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0