Styltbygge, internethaveri och jobb

Internetet på Färjbacken har slutat fungera, så vi kanske måste fixa något eget nu. Jobbigt, vi kommer garanterat att ha beslutsångest. Det enda vi vet är att vi vill ha något...

Tentan gick ok, tror jag. Har inte fått något resultat än.
Börjat jobba idag, det är sig likt. Fullt med bråkiga pärmar.

Rabarberkakan var riktigt god, så den kan jag rekommendera. Inte krångligt heller men blev att se riktigt festligt ut.

Anna tog studenten i fredags. Grattis, grattis! Hoppas hon slapp regnet...

Jag och Mika byggde ett par styltor åt mig igår. Trodde inte att jag kunde gå på styltor men det kunde jag visst! Roligt var det också. Mina styltor är det normal fotstegshöjd på. Mikas däremot har fotstegen 1,5m upp, läskigt...

Nu ska jag lyfta lite skrot!

Ha de toppen!
//Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

Nog slapp vi regnet allt. Precis hela dagen var det uppehåll till och med solen blev vi unnade precis i utsläppet!. Det började regna när krogen stängde vid sisådär 2 på natten/morgonen :) kram kram

2009-06-11 @ 22:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0