7,99

Idag har jag sprungit 50m på 7,99. Det är nästan lika fort som Sanna Kallur springer 60m med häckar... Men förtillfället springer hon ju inte alls. Hon (och Jenny) var också i friidrottshallen idag men de sprang inte så fort som oss... :-)

Nej vi kan nog återigen konstatera att jag inte är någon sprinter. Och träningsvärk lovade Anders att vi skulle få, den börjar redan komma... Snart ska jag ut och springa igen, lite längre denna gång, och sen köra styrka. Så det kan nog bli mer träningsvärk tills imorrn.

SkidO-tävlingar (SvM) i Falun till helgen. Ska åka 9km på lördag. Hoppas jag orkar det...
Kan ju bli mördarbacken fem varv eller nått om man har otur.

//Karin

Kommentarer
Postat av: Sten

Mördarbacken 5 ggr, inget problem. Du får ju vila utför. Ta det lugnt på lördag så du orkar även söndag för då kommer Björn och jag upp och satsar på en öppen bana. Länge sedan vi träffades så det är dags.

2009-03-05 @ 12:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0