Hemmahelg

Nu är det snart helg. Min sista helg hemma före påsk. Det börjar nästan bli som gamla goda tider när man är hemma en helg (ungefär) på en vinter!
Hur mycket hemmahelg det än är så lär jag nog plugga ändå. Har ingen lust alls men har muntlig examinnation på onsdag och x antal engelska kompendier som ska läsas till ett grupparbete som ska jobbas med på måndag. Puh.

Nu ska jag iaf ut och åka skidor.

Igår var jag på en jättespännade föreläsning i idrottspsykologikursen om gruppdynamik. Så nu kommer jag att analysera sönder alla grupper jag hamnar i... :-)

Har äntligen kommit mig för och beställt en av mina julklappar. Tröja i ekologisk bomull, där 5% av priset går till välgörande ändamål! Bra tycker jag. Tröjan är från C/O Berge
Hoppas den passar!

Anna (och alla andra som undrat)>> SvM=Svealandsmästerskap

Ha de toppen!
//Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

ja men vad trevligt med en hemma helg. själv känner jag det som att jag bara är hemma och att det är alldeles för lite tävlingar i vinter! haha bara SM kvar så man får väl tokladda!!!

//Annapanna

2009-03-17 @ 09:48:52
Postat av: Anna igen

särskrivning av hemma-helg... höhö

2009-03-17 @ 09:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0