Jag är frisk

Jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk...
Kände mig "däven" igår när jag kom hem från skolan. Så det blev ett par timmar i sängen istället för träning i Järna. Det var ett tillfälle då man verkligen önskade att det fanns en TV på Färjbacken. Tror att jag lyckades stoppa baciluskerna men är inte helt säker. Håller mina tummar!

Jag skolar idag. Eller jag vet inte om det kallas så när det inte är obigatoriskt och man ändå pluggar för brinnande livet? Hmm... Jag är iaf inte i fridrottshallen och skuttar runt som mina kurskamrater är =  mer än 4timmars extra pluggtid idag! Slår upp/försöker förklara och förstå engelska ord som motor skills, discreate motor skill, open motor skill. Det är många motor skill i olika varianter... :-) Tur att jag är hos Mor o Far så jag slipper springa upp för trappen varje gång ett oförstått ord lär slås upp i ordboken (på datorn/internetet...). Lexin är min nya bästa vän tror jag.

Helgens lopp: Ett dåligt, ett bättre! Ett SvM-Brons. Lördagens långdistans var jobbig, det blev inte mördarbacken 5 varv men väl många långa backar ändå. När dessutom inte flytet fanns där och det blev för många bommar och dåliga vägval så var det en tuff dag. Helt slut ett antal gånger under loppet. Å tack snälla sa jag till han som delade ut vätska efter halva banan. Efter detta återvände mina livsandar för ett tag.
Söndagens lopp var mycket bättre. Började med att hänga min bror till första kontrollen. Sedan var jag inne i "flytet". Det var nästan ett så bra lopp som jag kan just nu några smågrejer bara. Mer fart finns inte i min kropp i år. 20s från silvret var väl lite synd. Jag slog en UEM-kille, det var ganska kul, och en massa andra gubbar och killa med för den delen.

Läste följande (fast på danska) på en film Mika lånat igår Endast för barn över 15 år - dvs den danska motsvarigheten till Barnförbjuden. Lite roligare tyckte vi :-)

Ska återgå till mina böcker...
Ses!
//Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

Jasså du tävlade annat när vi andra var i Sollefteå och slet för DJIKs färger! :) haha såg att det gick bra men jag fick ingen klarhet i vad det var för sorts tävling. SkidO var jag med på men sen är jag helt borta! Saknade dig på träning men nu såg jag ju varför! Ha de och krya på dig, vi kanske ses på torsdag då! kram kram

2009-03-11 @ 18:05:39
Postat av: Anna

Fick se att jag överandände utropstecknet i den förra kommentaren, så det ser lite roligt ut. Märks att man inte läser svenska just nu haha :D

2009-03-11 @ 18:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0