Mot Ö-vik och skidO-SM

Examinationen igår gick bra, så det var väldigt skönt. Nu har jag "bara" en grupparbete-uppsats och en opponetskapsredovisning kvar i den här delkursen.

Imorse var jag ute och åkte skare på åkrarna på Backmon. Underbart :-)

I morgon far vi mot Örnsköldsvik och skidorienterings-SM. Det ska bli supersköj! Ni kan följa tävlingarna här . Masstart på lördag och stafett på söndag. Första och sista skidO-masstarten för mig i år, min favvodistans. På söndag ställer Kvarnsveden upp med ett starkt lag i H21, Martin Hammarberg och Karin Malmberg :-) Tjoho!  Men det var 4 år sen jag sist åkte sista sträckan i SM-stafetten i H21 så det var väl på tiden igen ;-) Och då var jag bara 17!

Nu ska jag titta på skidskytte och sen packa och plugga lite mer.

Ha de!
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0