Puh 125%...

Jag känner att jag har varit riktigt usel på att blogga på slutet. Tråkigt då jag tycker att det är kul att skriva. Sen tycker jag att det är väldigt roligt att läsa vad andra skriver så jag hoppas väl att det finns några som tycker det jag skriver också är intressant.

Förra helgen blev jag DM-mästare i skidO även på kortdistans och det var ju roligt. Mika var i Norge och klättrade. Jag och Lovisa bakade semlor.

Veckan som har varit har inneburit fullt upp. Jag började i måndags min andra kurs på Högskolan Dalarna, Humanbiologi med idrottsinriktning II 15hp. Jag trodde att den skulle gå på halvfart hela våren men så var det icke... Den går på helfart i 5 veckor nu sen är jag ledig i 5 veckor innan det blir 5 veckor helfart igen. Lite och inte så lite jobbigt heller...
Så just nu läser jag på 125%.
Ska få extraknäcka på Banverket under mina lediga 5 veckor iaf så det känns riktigt skönt. Då behöver jag kanske inte jobba lika mycket i sommar där. Bättre att vara ledig i sommar än i April.

Det går att åka skidor från Mikas dörr nu. Det är jätteskönt att inte behöva fara iväg på alla pass utan bara kunna sätta på sig skidorna och åka. Det är 15m till skoterspåret och sen är det ca 1,5km till superfina och långa klassiska spår.

Igår var Stina hit och hälsade på, jättetrevligt. Sedan firade vi brorsans 16-årsdag hos Mormor och Morfar, trevligt det med.

Daniel Tynell vann Vasaloppet, trevligt det också. Jag fick bara höra på radio, men det funkade. Jag hoppades på Jens men han räckte inte hela vägen. Några pass till i Snöån så då går det nog...

Nu ska jag sluta skriva innan fingrarna blivit istappar. Det är kallt på Mikas övervåning.

HA DE!
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0