Åstrands test

Gjorde ett Åstrands test i skolan på fm. Vilket är ett submaximalt  VO2-maxtest på testcykel dvs ett test under maxpuls för att ta reda på den maximala syreupptagningsförmågan. Kul och inte speciellt ansträngande. Så nu är jag expert (?) på Åstrands test i fall någon skulle vilja göra! Dock krävs testcykel... Finns många felkällor men det ger ju ändå en liten hint om hur det ligger till.

Sedan har jag kört ett hårt styrkepass på em.

Och nu sitter jag och försöker bestämma mig för vad jag ska rösta på i Europaparlamentsvalet. Jag har bestämt mig för vilket parti nu och ska bara bestämma mig om jag ska kryssa någon eller inte. Tycker att det är jätteviktigt att rösta när det är val, för våran demokrati ska vi vara rädda om. Så gå och rösta! Åtmindstonne blankt...

Imorrn blir det lite tentaplugg (förhoppningsvis) och skytte+löpning i Snöån.

Ha de toppen!
//Karin

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa, balen var riktigt rolig :) Hur många liter fick du ihop då?! kram kram

2009-05-26 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0