Hemsidan på is

Som ni kanske märker så är det inget annat än bloggen som uppdateras på hemsidan. Så nu har jag bestämt mig för att i alla fall för ett tag ta bort hemsidan och bara använda bloggen. Båda adresserna kommer säkert att fungera även i fortsättningen. Jag har lite planer för ny design här istället. Men min datahacker/broder har andra saker för sig så vi får se när det kommer att inträffa... Förhoppningsvis före årsskiftet :-)

Idag är jag ledig och har träningsvärk så det blir en lugn dag idag men som tur är så är det fint väder. Så det går ingen nöd på mig precis!

Min födelsedagsorkidé från förra året började blomma på min födelsedag, hos Farmor där den har varit på återupplivning. Nu är bara frågan om vi törs ta den till Färjbacken, kommer den att överleva? Nja... Eftersom jag vattnat "död" på två stycken tidigare så är jag tveksam. Jag tror det är de enda blommor jag vattnat för mycket!
Men de är väldigt fina när de blommar...
Julstjärnan lever än föresten. Kors i taket!
 (Inte min blomma på bilden)
På återhörande!
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0