Hjulbyte

Igår var jag och sprang orientering i Horndal. Det var roligt, fint väder och gick bra!

Idag har jag bytt hjul på bilen. Så numer har jag sommarhjul på. Låter konstigt att säga sommarhjul, men jag bytte ju inte däck på fäljen så alltså bytte jag hjul. Fälj + Däck = Hjul.
Den blev även sommartvättad. Insåg att det var första gången jag tvättade den så det var kanske på tiden... :)

Har hunnit med två rullskidpass den här veckan så nu är man inne i det igen. Skulle gärna önska lite bättre asfalt hemifrån. Hoppas de lägger svart, slät asfalt förbi Betel till Gagnef när det är klart! Men det kommer säkert att bli durr-grus på...

Imorgon börjar pluggandet igen. Så nu ska jag nöta buss till Falun igen. Det verkar som om den här delkursen är väldigt lik det som jag läste i Ö-sund. Känns tråkigt fast å andra sidan kan det ju bli slappt då om det bara är repetition. Får hoppas att det blir något nytt också.

Nu ska jag gå o se hur det går med listandet för Mika. Jag brukar vara bra på listor men det här är varken handlingslistor eller packningslistor. Utan tak- o golvlister... Det är jag inte så van vid utan jag är bara betrodd med att hålla i ibland :) Är nog bäst det...


Ha de!
//Karin


Kommentarer
Postat av: Sten

Vad är durr-grus undrar en Sten som hållit till i Vendels Grus i 38 år?

2009-05-04 @ 09:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0