Ny design på prov

Nu är den klar den nya designen. Kom gärna med synpunkter det kan (nästan) alltid bli bättre! Jag är nöjd. Fast jag vet redan ett par saker till som måste fixas innan jag är helt nöjd. Men det får bli en annan dag!!

Bilderna, en liten nätt sammanfattning av mitt liv.

Imorgon är det orientering i Evertsberg som står på programmet. Halv fem på eftermiddan (som tur var) startar jag så det blir lite sovmorgon.

Duggan gick ok tror jag... Gick iaf mycket fortare än beräknat. Det var beräknat 2h, vi skulle få gå efter 1h var det sagt. Efter 40min satt de flesta och stampade och var klara, så vi fick gå efter 45min! Skönt att slippa sitta där och ha tråkigt. Men att gå hemifrån 8.20 och vara åter 12.25 för att göra något vettigt i 45min, det känns lite onödigt ibland.
I höst ska jag bara läsa på distans! Kan bli tråkigt det också iofs...

Ha en bra Kristi himmelfärdsdag!
//Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0