Regn och åter regn

Igår var det ostadigt väder och blåste dessutom jättemycket så jag sköt på mitt skjutpass (haha) tills idag. Men idag bara vräker det ner regn, det ska klarna upp framemot kvällen men vi får väl se. Ser inte alls ut så nu, aja annars får det väl bli löpning utan skytte.

Så istället för att springa o skjuta igår så skulle jag köra rullskidor skate med inslag av benskate. Efter 5min gick min ena stavspets av... suck. Det var dessutom en av mina bästa med fjädring i! Usch då vart jag sur. Så resten av passet fick bli enbart benskate och min stackars rygg och baksida lår som redan innan var ömma av utfallssteg med vikt och core-styrka sen i tisdags. Men det gick överförväntan och blev ett bra pass.

Jag och min bror handlar i olika prisklasser just nu. Jag fyndade ett par kortbyxor för 38 spänn (75% rea, affärn skulle lägga ner), toppen! Dessutom precis ett par sådanna som jag var på jakt efter, fick bara sy in den i midjan lite men det måste jag ju nästan jämt. Han handlade ett par för 900kr. Vart är världen på väg när tom med min bror shoppar märkeskläder i stor mängd??!!

Anna>> Jag vet inte riktigt. Min kompis skrev en effekt på pappret men sa att jag trampade på en annan...!! Och vad det var tycker jag är min ensak men om du är jättenyfiken kan jag viska i ditt öra :-)

Läge för lite mat tror jag innan jag återgår till människokroppen med hopp om att det slutar regna snart...
//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0